субота, 7. новембар 2015.

Favoriti za oktobar - video

Zdravo devojke,

evo konacno i posta tj. videa sa favoritima za mesec oktobar 2015.
Neke od ovih proizvoda sam vec pominjala u prethodnim videima, a o nekima sam pisala i detaljnije na blogu.


Nekoliko Bioten proizvoda se sasvim ocekivano naslo medju favoritima: Bioten Silky Radiance Body Lotion  - normal to dry skin. 100% natural coca butter i macadamia - losion za telo
Bioten Skin Moisture Scrub Cream, 100% natural honey and apricot kernel - piling krema za lice
Bioten perfect hands SOS very dry /chapped hands, 100% natural argan oil i 5% urea - krema za ruke
Svi proizvodi su paraben, parafin i colorant FREE.

Moje detaljnije utiske o ovim proizvodima mozete cuti u videu, a takodje pisala sam i recenziju ovih proizvoda na blogu u ovom postu.

Tu su zatim Vichy Purete Thermale pena za ciscenje lica, takodje paraben free, Eveline cosmetics  SPA!Professional - Argan and Vanilla 2 in 1 body lotion and peeling in shower,
Dermix Body Balm o kom sam takodje pisala na blogu ovde. 
Lumene tonik za lice koji ne sadrzi paraben, ni alkohol, za osetljivu kozu.
Nivea Q10 anti - wrinkle okoloocna krema, koja uklanja tamne krugove ispod ociju i smanjuje vidljivost bora.
Afrodita Vanilla Cream gel za tusiranje, je jos jedan proizvod od vanile, a za negu tela, koji se nasao medju favoritima. 
Eveline 8 u 1 sredstvo za oporavak i jacanje noktiju. 
Od dekorative, tu je Essence All About BRONZE eyeshadow paleta, o kojoj sam takodje pisala na blogu u ovom postu, a snimila sam i video, koji mozete pogledati. :) 
Tu je zatim Sixteen lak u broju 560, divna indigo plava nijansa i Lumene Raspberry Miracle Lip Sorbet u broju 13 Blooming Meadow.


Da li se neki od ovih proizvoda nasao i medju vasim favoritima?

Нема коментара:

Постави коментар