уторак, 5. април 2016.

Favoriti, mart 2016. + video

Zdravo devojke, 
evo i mojih favorita za mart. :) 


Clear It Up Deep Purifying Wash Face and Eyes  - against spots and impurities. U pitanju je gel za umivanje, ima predivan osvezavajuci miris, lako se ispira, ne iritira i ne isusuje kozu. Bocica sadrzi 150 ml proizvoda.
 Yves Rocher Expert Reparation - Repair Lotion for Extra Dry Skin je takodje u favoritima. O njemu sam vec pisala u ovom postu.
Lemon Juice & Glycerine gel za tusiranje od pamuka za suvu kozu. 
Bocica sadrzi 250 ml. Gel je blag, ne iritira kozu i ima predivan miris.
Yves Rocher Cosmetic Organic - krema za tusiranje sa organskim shea puterom. Ima ostriji miris, blaga je za kozu, lako se ispira. Bocica sadrzi 200 ml proizvoda.
Avon Naturals  blushing Cherry Blossom scented spritz - sprej sa mirisom tresnjinog cveta. Ima lep miris. Ovo je prvi ovakav Avon sprej koji sam probala, a volela bih da isprobam i jos neke, kao recimo vanila i sljiva, ali bih tu kombinaciju vise volela za jesen/zimu.
Yves Rocher Apricot Fruity Scrub  - piling za lice kojim sam oduzevljena. O ovom proizvodu spremam vam recenziju uskoro.
Becollino vlazne maramice su najbolje vlazne maramice koje sam ja isprobala.Ne sadrze alkohol, ni paraben, nisu lepljive, previse vlazne, a ne suse se ni posle duzeg vremena. Za osetljivu su kozu i ne iritiraju je.
U favoritima je i Rimmel senka za oci  - Glam'Eyes #023 - Beauty Spells. Cetiri lepe nijanse sa shimmerom.
U favoritima je jos i Yves Rocher narukvica koju sam bas cesto nosila u prethodnih mesec dana, takodje i Evidence - Yves Rocher parfem, koji sam zaboravila da slikam. 

Sta se naslo u vasim martovskim favoritima?

A evo i videa:

Нема коментара:

Постави коментар