среда, 13. јул 2016.

Golden Rose Highlighter Stick - 01 Bright Gold

Zdravo devojke, 

u danasnjem postu zelim da podelim sa vama svoje utiske o jos jednom Golden Rose proizvodu kojim sam odusevljena, u pitanju je Golden Rose Highlighter tj. hajlajter u stiku u nijansi 01 Bright Gold


Vec sam ranije objavila video recenziju nekih Golden Rose proizvoda, pa ako ste je propustili, taj video mozete pogledati ovde.

Golden Rose highligter u stiku dolazi u predivnom, elegantnom pakovanju crne boje, sa zlatnim slovima. 
Pakovanje je izuzetno zgodno za rukovanje, a ja sam inace ljubitelj, kako korektora, pa cak i pudera, tako i rumenila, pa evo i hajlajtera u stiku. :)


 Proizvod je takodje upakovan u kutijicu crne boje, koja, kao i kod njihovih mat tecnih ruzeva ima prorez na dnu, gde mozete da vidite koja nijansa proizvoda, tj. broj je u pitanju.


Pakovanje sadrzi 9,5 g sto je za cenu od oko 500 din, a ja sam ga kupila u Liliju, sasvim dovoljno. :)
Proizveden je u Turskoj i ne sadrzi paraben, sto je naznaceno, kako na pakovanju, tako i na kutiji.

 

Ovi hajlajteri dolaze u dve nijanse 01  - Bright Gold, koju ja imam i  02 - Bright Pink. 
Nijansa br. 02 je hladnija i iako su mi se obe svidele i mislim da bi mi obe odgovarale, s obzirom da je leto, odlucila sam se da za sad uzmem topliju nijansu 01 - Bright Gold.


Ja imam suvu kozu, ali mislim da bi ovaj hajlajter odgovarao svim tipovima koze, jer nije mnogo kremast i brzo se susi. Lepo se blenda.
Moze da se nanosi i direktno stikom, sto ja volim, jer mi je tako mnogo lakse. 
Prilicno je postojan, ja ga primetim na licu i posle vise sati.


Ovaj hajlajter je takav da moze da se koristi i za dnevnu i za vecernju varijantu u zavisnosti od toga koliko ga nanesete.

Ja ga nanesem u jednom sloju i mnogo mi se svidja efekat - suptilan, fin, elegantan i na prvom mestu prirodan sjaj.

Na slici ispod mozete da vidite kako izgleda na ruci, nanet blago, u jednom sloju.

 

Kao sto sam vec rekla ne sadrzi paraben, a komletan sastav mozete videti na slici ispod.
 


 Ovo je zaista jos jedan odlican Golden Rose proizvod, koji vam preporucujem. :)

Da li ste isprobale ove Golden Rose highlighter-e u  stiku i kakvi su vasi utisci?

8 коментара: