понедељак, 25. мај 2015.

New In May

Zdravo devojke!
Ovaj post sam planirala da objavim u petak, ali ne stigoh...
Nakupilo se dosta novih stvarcica u toku ovog meseca, pa da krenemo:

Hi girls!
I planned to publish this post on Friday, but had no time...
I got a lot of things in the last month, so let's get started:

 

 LUMENE Blueberry Long - Wear Crystal Eyeshadow- PARABEN FREE
Ja ove Lumene senke obozavam i dobila sam ih u jos nekoliko boja:
 I love these Lumene eyeshadows and I got them in several different colours:

24 - Archipelago, 36 - Spring Time, 34 - Bluebells,
30 - Birch Buds, 20 - Frosted Forest ( nisam sigurna za trecu u drugom redu, poklonila sam je sestri/ I'm not sure about the third in the middle row, I gave it to my sister)
37 - Mountain Plants,  26 - Blue Sea (deo/part of majskog (may) giveaway -a) i 25 - Berries in the Marsh
Dobro su pigmentisane, divno izgledaju na ocnim kapcima, prilicno postojane...
Good pigmentation, look wonderfully on the eyelids, long lasting...


Zatim tu su dve mirisljave svece, jednu vec uveliko koristim. Divan, cvetni miris. Bolsius - made in Poland
Then we have two scented candles, I've been using one. Beautiful, flowery scent  Boisus - made in Poland.


Lumene - Angry Birds kolekcija.  - PARABEN FREE
Maskara - Angry Birds by Lumene Natural Code. Volume Maximizing. Maskaru koristim ovih dana i jako sam zadovoljna, verovatno ce biti u favoritima, pa cu napisati vise o njoj. 
Nekoliko divnih Angry Birds by Lumene Natural Code sjajeva za usne:
17 - Powder Clouds
20 - Diamond Dazzle (divan!!!) (isti ovakav je dobila i sestricina, kao i jos jedan koji nije na slici)
18 - Cotton Candy

Lumene - Angry Birds collection.  - PARABEN FREE
Mascara - Angry Birds by Lumene Natural Code. Volume Maximizing. I've been using this mascara these days and I'm very satisfied with it, it will probably be in my May favourites so I'll write more about i.t
A few gorgeous Angry Birds by Lumene Natural Code lip glosses
17 - Powder Clouds
20 - Diamond Dazzle (beautiful!!!) (my niece got the same one and one that is not in the photo)
18 - Cotton Candy


Jos tri Lumene sjaja za usne, moj famozni  LUMENE Wild Rose Volume Lip Gloss Moisture and  Creme (with arctic Rose Hip) # 24, # 26.  
O ovim sjajevima pisala sam u ovom postu.

Three more lip glosses by Lumene, my famous LUMENE Wild Rose Volume Lip Gloss Moisture and  Creme (with arctic Rose Hip) # 24, # 26.
 About these lip glosses I wrote in this post.
 
 Zatim tu je i LUMENE Wild Rose Volume Lip Gloss Moisture and  Lustre (with arctic Rose Hip) # 4.
Svi -  paraben free.
  Then also LUMENE Wild Rose Volume Lip Gloss Moisture and  Lustre (with arctic Rose Hip) # 4.
All paraben free.


Tu su zatim dva nova  LUMENE Lingonberry Lip Laquer (paraben free)- u dve divne nijansice u brojevima 1 i 2. 
Then there are two new LUMENE Lingonberry Lip Laquer (paraben free) - in two gorgeous shades in numbers 1 and 2.

kao i LUMENE Lingonberry Lasting Lip Stain and Balm . Jedan je u broju u broju 14 -''Illusion'', i na prodaju je. Drugi u broju 17 sam poklonila sestri. 
Takodje paraben free.

as well as LUMENE Lingonberry Lasting Lip Stain and Balm. One is in number  14 -''Illusion'' -
and it's on sale. The other one in number 17 I gave to my sister.
Also paraben free.


Lumene Wild Rose NATURAL lipstick u broju 9- Apricot Nude. Divna nijansa, jos uvek ga nisam isprobala.
I MUUMI labelo sa ukusom narandze.

Lumene Wild Rose NATURAL lipstick in number 9 - Apricot Nude. Gorgeous shade, but I haven't tried it yet..
And MUUMI lipbalm with orange flavour.


Dobila sam dva parfemcica na poklon - Rose Absolute - Yves Rocher, kao i jedan parfem kremu Pur Desir de LILAS, takodje Yves Rocher.

I got two perfumes as gifts - Rose Absolute - Yves Rocher, as well as one perfume creme - Pur Desir de LILAS, also Yves Rocher.


Na NUXE sajtu sam se prijavila da dobijem uzorke i stigli su mi za samo nekoliko dana. Tri uzorka i katalog. Dobila sam NUXE Huile Prodigieuse, Multi - purpose dry oil for face body and hair. Koristila sam ga za noge i ruke, da bih mogla da ga koristim par dana. Uzorak je od 4ml. Kozu cini mekom i glatkom, a miris je predivan, tako da sam ga narucila juce.
100ml ulja moze da se poruci za nesto preko 2600 din. Poredjenja radi,u Finskoj 50ml kosta 22 evra.
Ali, ako uporedimo njihov i nas standard, njih opet izadje jeftinije nego nas...
On NUXE site I signed in to get free samples and I received them after only several days. Three samples and a catalogue.  
I got NUXE Huile Prodigieuse, Multi - purpose dry oil for face body and hair. I used it for legs and arms mostly, so that I could use it for a few days. There was 4ml. It makes the skin so soft and smooth and it has such beautiful scent, so I ordered it yesterday.
You can order 100ml bottle for about 25 euros, while in Finland you can get a 50ml bottle for 22 euros. Comparing their standard to ours, though, it's still cheaper for them than it is for us...

Takodje sam dobila Reve de Miel, kremu za ruke i nokte. Hand and nail cream. Repairs, nourishes, protects. With Honey, Sunflower, Precious oils and vitamin E.
I krema mi se mnogo svidja. Nije ni previse retka, s obzirom na to da imam suvu kozu, a nije ni mnogo gusta, jer ja ne volim kad nekako osecam kremu na rukama. Ova krema mu ucini ruke jako mekanim i takodje ima lep miris, ali mi je ovaj miris vise za zimu, tako da ako je budem kupovala, necu pre jeseni. Takodje 4ml.

I also got Reve de Miel. Hand and nail cream. Repairs, nourishes, protects. With Honey, Sunflower, Precious oils and vitamin E.
I like the cream a lot as well. Not to  rare, having in mind I have dry skin, or thick, as I don't like it when I can feel the cream on my hands. This cream makes hands really soft and it also has very nice scent, but this scent is for me more for witer, so if I decide to buy it, it won't be before Autumn.
It also contains 4ml.

I treci uzorak koji sam dobila je Lotion Tonique Douce. Gentle Toning Lotion. Face and Eyes. Alcohol - free. With Rose Petals. Sadrzi takodje 4ml, ali kako ga jos uvek nisam isprobala ne mogu nista a kazem o njemu.
And the third sample I got is Lotion Tonique Douce. Gentle Toning Lotion. Face and Eyes. Alcohol - free. With Rose Petals. It also contains 4ml, but as I haven't tried it yet, I can't really say anything about it. 
 
Moram reci da su mi se uzorci jako svidjaju, mada bih volela da sam dobila uzorak kreme za lice, jer bih bas volela da je isprobam.
I must say that I really like the samples, even though I'd like to have gotten a sample of the face cream, as I would really like to try it.


O proizvodima Freshke Gore pripremam poseban post. Proizvodi su rucno pravljeni, prirodni. Ja sam narucila labelo od cokolade, dezodorans u stiku od lavande, sapun od kakaoa i meda i tri testera tri rzlicite kreme.
Ja sam tek nedavno saznala za njih  Dovoljno je samo da kazem da se pripremam za novu porudzbinu. :)

About Freshka Gora products I'm preparing a separate post. Products are handmade, natural,. 
I ordered a chocolate lip balm, deodorant  in stick with lavender scent, cocoa honey soap and three samples of three different creams. I only recently found out about them. It's enough to say that I'm preparing for another order. :)


Ovo je moj omiljeni ves. Modeli je divan, pamuk, a dizajni jako lepi. Ovo sam dobila od sestre. Extreme Intimo.
This is my favourite underwear. The model is wonderful, cotton, and designs really pretty. I got these from my sister. Extreme Intimo.


Ova krema, Titania sa ureom, bila je zajedno sa sundjerom na akciji.Cini mi se da je kostala 229 din., mozda i gresim. Cena je inace oko 270 din.  Razocarana sam cinjenicom da sadrzi tri vrste parabena...U poslednje vreme sam mnogo pocela da obracam paznju na to. Ipak pocela sam da je koristim, jer hocu da je potrosim, pa cemo videti kakva je.

Nivea milk bar je sapun koji obozavam i koristim umesto kupki, jer je odlican za suvu kozu, a ja volim Niveu i njen miris. On je kostao 143 din.

Aurina cetkica za senku je bila 300 i nesto dinara, nisam je jos uvek isprobala.

This foot cream, Titania with urea, it was along with this sponge on an a discount. I think it was a little over 2 euros, while the regular price is about 2,5 euros. I'm dsappointed by the fact that it contains three different sorts of paraben...Lately I've been paying attention to that a lot. Still, I started using it, as I want to use it, so we will see what is it like.

Nivea milk bar soap was over 1 euro and I love it. I use it instead of a shower gell, it's for dry skin and I love Nivea and its scent.
Aura eyeshadow brush was over 3 euros, I haven't treid it yet.


A evo i nekih Balea proizvoda! Odusevljena sam mirisima i pakovanjima. Ovde kod nas nema DM, pa sam ove proizvode nabavila preko jedne devojke. Sta kazete na moj izbor? I sta biste mi jos preporucile da nabavim iz DM-a?
Tu su krema za ruke  - Fruity Harmony - divna!; zatim uljani losion za telo i morska so sa mirisom jasmina i tresnjinog cveta. Losion je sa mirisom badema i vise mi je za zimu, koristila sam ga par dana da ga isprobam i obozavam ga, ali cu ga ostaviti za jesen, zimu. :)

And here are some Balea products! I'm delighted by the scents and packages. We don't have a DM here, so one girl here got these for me. What do you say about my choices and what would you recommend me to get from DM?
There's a hand cream - Fruity Harmony - gorgeous!; oil body lotion and sea salt with the scent of jasmine and cherry blossoms. Lotion is with the scent of almond and more for winter, I used it for a couple of days to try it out and I love it, but I'll leave it for Autumn winter.


I za kraj...nova knjiga Dena Brauna. Ranije sam procitala ''Andjeli i demoni'' i ''Da Vincijev Kod''.
And finally...a new book by Dan Brown. Earlier I read ''Angels and Demons'' and ''The Da Vinci Code''.


Da li ste vi koristile neke od ovih proizvoda? Kakvi su vam utisci?
Have you been using any of these products? What are your impressions?

6 коментара:

  1. Wow, svega novoga :D Nisam koristila ništa od ovoga, a najviše mi se sviđaju sjenila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super noviteti :). Gde si nabavila senkice, baš su lepe nijanse? Ni ja u svom gredu nemam DM market pa patim za Baleom, taj losion za telo mnogo, mnogo želim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, Marija! :) Senke mi suprug nabavlja u inostranstvu, stvarno su divne. Losion mi se mnogo svidja, ja sam ga vec neko vreme merkala i sve Balea proizvode. Na kraju sam narucila preko neke devojke. Najbolje da vidis da ti neko ko ima DM, nabavi ono sto ti treba i posalje postom ili mozda ako poznajes neku devojku koja studira u BG i sl., pa ako joj je usput, ili kad ide zbog sebe, ujedno uzme i za tebe to stoti treba. :)

      Pozdrav

      Избриши
  3. Freška gora mora da he suoer, podseća me na neke druge proizvode koje sam probala, kako se sve više okrećem prirodi tako me ti proizvodi i zanimaju više, mada ništa bez Baleice, Niveice i slično :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su im proizvodi, bar ono sto sam ja probala, ali kao sto kazes, i kod mene ipak nista bez Nivee, bar sto se stika tice. Jeste dobar stik, prirodan, ne iritira kozu, ali ne vredi, nije za velike vrucine, pa sam se ja, bar preko leta,vratila na Nivea roll - on...

      Избриши