недеља, 27. септембар 2015.

All That Glitter....Narandzasto / Zuto...

Zdravo devojke! :) 
Evo posle duzeg vremena ponovo jednog posta o nokticima. :) 
U pitanju su nokti na nogama. Ovaj put koristila sam tri laka, tj. dva laka i jedan Lametta Toper.

Lakovi koje sam koristila su Lumene Gloss & Care Nail Polish with Arctic Minerals u brojevima: 9 - ''Summer Glow'' (narandzasti) i 30 - ''Dandelions'' ( zuti).
Takodje sam koristila i Essence Come to Town Lametta Topper - 01 ''The Most Wonderful Tree''


Cetiri nokta sam premazala narandzastim lakom, pa onda na tri nanela i sloj Lametta Toppera, dok sam jedan premazala zutim lakom.
Mnogo mi se svidja kombinacija zutog i naranzastog laka, kao i kako topper izgleda na narandzastom laku.
Na slici ispod mozete videti kako to izgleda na noktima, ja inace volim kad su mi nokti bas kratki.

Sto se ovih Lumene lakova tice, osim sto su mi nijanse prelepe, narocito zuta, formula je takva da je dovoljan jedan sloj laka za dobru prekrivenost nokta, ali sam ja lak, kao i obicno nanela u dva sloja. 
Cetkica je sira, sto ja volim, a trajnost laka sasvim dobra. 
Ja ove lakove imam na noktima vec punih mesec dana, bila sam i na moru i moram reci da se i pored mora i toliko vremena lakovi odlicno drze, kao i Lametta Topper.


Sto se Lametta Toppera tice, on je, predpostavljam iz neke zimske, Novogodisnje/Bozicne kolekcije i meni je jako lep. Cetkica je srednje sirine i kraca. Ja sam ga probala i preko ljubicastog laka, kao i preko bez i u oba slucaja, kao i sa narandzastim svidjalo mi se kako izgleda.
On se malo teze skida, sto je i za ocekivati i dugo traje.

I za kraj, zelim da vas podsetim na Internacionalni Septembarski Giveaway koji je u toku na mom youtube kanalu, mozete ucestovati do 9. oktobra, ako vec niste. :)
Dovoljno je da se prijavite na moj youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UCDtR9yL7SpctkI1vm9JZntg i ostavite komentar ispod ovog videa https://www.youtube.com/watch?v=B4rJ7TxwxHY . :)

---------------------------
Da li lakirate nokte na nogama?


6 коментара:

  1. Pricale smo o lakiranju noktiju na nogama u jednom od tvojih prethodnih postova, da ne ponavljam, bez laka na nogama nigde :-) Nisam ljubitelj zute boje na noktima,nekako ima dosta neonaca pa me ta boja odbija, ali je ova tvoja zuta prelepa! Trenutno imam golden rose magnetic tamnozeleni, cini mi se da je nijansa 34, nisam se mnogo mucila oko saranja :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se ova zuta jako svidja, ranije sam samo jednom kupila neki zuti, nijansa je bila ni blizu ovoj, kao da sam namazala zumance na nokte. Stvarno zavisi sve od nijanse....Sad dok citam tvoj komentart shvatam da nemam nijedan lep zeleni lak...

      Hvala na komentaru, Marina! :)

      Избриши
    2. Taman sad da nabavis neku lepu jesenju nijansu :-*

      Избриши
  2. Ako lakiram to bude leti i uglavnom bezbojnim lakom ili jarkim bojama ako idem na plažu recimo ili bazen :). Dopadaju mi se tvoje kombinacije , veselo samo veselo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obozavam lakove oduvek i ja volim jarke boje, a jedno vreme sam mogla da lakiram samo nokte na nogama, zbog gela na noktima na rukama i onda mi je neobicno kad nemam lak. Negde sam, doduse, procitala davno da bar jedan mesec godisnje treba ''odmoriti'' nokte od laka i to praktikujem, to obicno bude novembar.

      Избриши