среда, 30. септембар 2015.

U bojama jeseni... ~ Novi video ~ :)

Zdravo devojke,
godine skole i studiranja sprecile su me da volim jesen onako kako to ona zasluzuje, tek kad je diploma bila u mojim rukama, a obaveze oko ispita i ucenja iza mene, shvatila sam da je jesen moje omiljeno godisnje doba. 
Mada, kad malo bolje razmislim, mozda se to, ipak, desilo malo ranije, kad su se zavrsila obavezna predavanja na faxu...
 Bilo kako bilo jesen je moje omiljeno godisnje doba, obozavam sve sto je u vezi sa njim, njegovih hiljadu nijansi i mirisa...

izvor: Pinterest (gohyurui.blogspot.com)

Volim hladnije dane...
Volim kad osetim miris zrelog grozdja, pecenih jabuka...Pripremanje bundeve za Noc vestica...Volim i to sto jesen znaci priblizavanje zimi, snegu, praznicima: Slava, Nova godina, Bozic...
Volim kad mogu da se umotam u cebe, skuvam caj i uzivam citajuci neku dobru knjigu. :)


Tako da sam odlucila da snimim jedan lep, jesenji video i objavim ga na svom youtube kanalu. :)
Video nosi naziv - ''U bojama jeseni'' i ja vas pozivam da ga odgledate, a ako i sami imate youtube kanal, ja vas takodje pozivam da snimite video na ovu temu - ''U bojama jeseni''i pozovete me da ga odgledam. :)

 

Pisite mi kako vam se svideo moj video, lajkujte ga, podelite ga, prijavite se na moj kanal, ako vam se svidja ono sto ja radim. :)

I recite mi, volite li jesen? :)

4 коментара:

  1. Kako ne, i pored faxa i ostalih obaveza! Ipak sam ja jesenje dete, za celih 5 dana mi je rodjendan :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srecan rodjendan, Marina! :) Vec sam napisala na youtube-u, ali evo i ovde da te pitam ako mozes da mi posaljes npr. email, da ne pisem ja svoj ovde, moj ces naci gore ispod header-a, u desnom uglu gde pise kontakt. :)

      Избриши
  2. Mrzim jesen kao i jesenje boje, lišće, hladnoću, kišu i sve što je vezano za jesen i zimu, ja sam letnje dete. Inače video mi se dopada :). Eveline i vanilu obožavam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja na neki nacin volim sva godisnja doba, ali eto, jesen mi je omiljena, mada volim i zimu skoro isto, zbog snega, svih praznika i te neke, magicne, praznicne atmosfere. :)
      Inace, ja verujem u moc misli i izgovorenih reci, probaj npr. umesto ''ja mrzim jesen'' da kazes ''ja volim jesen, volim jesenje boje, kisu, jesen me inspirise, pozitivna sam i puna energije'', pa ce se i tvoja osecanja u vezi sa jeseni i to kako jesen utice na tebe promeniti. :)

      Избриши