уторак, 20. октобар 2015.

Proizvodi koji mi ne odgovaraju #1 ~ video ~

Zdravo devojke, 
objavila sam novi video u kom vam govorim o proizvodima koji mi ne odgovaraju. :)
Srecom, nema ih mnogo i kao sto mozete da vidite na slici ispod, to su uglavnom samponi za kosu.

Sta vi radite sa proizvodima koji vam ne odgovaraju? Da li ih bacite, poklonite nekom ili ipak pokusate da ih potrosite?



Pogledajte video da cujete nesto vise o proizvodima sa slike iznad i saznate zasto meni ti proizvodi ne odgovaraju.


Ako vam se video svideo, lajkujte, sherujte, komentarisite i naravno, prijavite se na moj kanal, ako jos uvek niste, da ne propustite nijedan naredni video. :) 

2 коментара:

  1. Nisam probala druge proizvode osim tog loreal sampona i meni je imao isti učinak, imala sam svrbež od njega. Također ne mogu naći šampon koji mi odgovara pa koristim afroditin od koprive ili HeadS.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je problem to sto cak i oni za osetljivu kozu mi ne odgovaraju...Nisam probala taj Afroditin, tako da, mogla bih. :)

      Избриши