субота, 31. октобар 2015.

''Trick or Treat'' + ''Marshmallow Ghosts'' recept :)

Zdravo devojke, 
nadam se da uzivate u vikendu! :)

Ja sam neko ko oduvek voli da uci i saznaje o drugim kulturama, obicajima...I sve sto mi se svidi, ma odakle dolazilo, ja to usvojim. Ne smatram da time zapostavljam ili bacam u zaborav ono svoje, nasledjeno, vec naprotiv, obogacujem ga i nadogradjujem. :)

Noc vestica se kod nas obelezava vec punih 8 godina i vec je postao obicaj.
Ja bih iskreno volela da i kod nas postoje tematske zurke, gde bi i odrasli bili obuceni u razlicite kostime. 
Ja nikad, cak ni kao dete nisam imala prilike da se maskiram, danas bar deca ovde imaju maskenbal, sto mi je izuzetno drago.
Tako da moje gledanje u kostime u katalozima i mastanje o tome da obucem kostim Jasmin ili vestice ostaje kao neka davna decja zelja, za koju bih i dan danas volela da se ostvari.

I iako ne oblacimo kostime i ne idemo kod komsija da trazimo slatkise (Trick or Treat), ipak svake godine obavezno: pripremimo bundevu (Jack O'Lantern), napravimo neku Halloween-sku poslasticu, ispecemo bundevsko seme, a ja volim to vece i da pogledam neki horor. To je vec tradicija. :)

Danasnji dan nije izuzetak, sve je bilo u znaku Halloween-a. :)
Jos juce sam se bacila na pripremanje poslastice. :) 
Pre par godina pravila sam ''vesticje prste'', koji su bili jako ukusni, prosle godine cokoladni kuglof sa paukovom mrezom, a ove godine izbor je pao na Marshmallow Ghosts tj. duhove. :)
 
 

Recept:

Marshmallow Ghosts
 
1 1/2 solja (za belu kafu) secera
1 solja vode
2 zelatina
vanilin secer
3 kasike gustina
3 kasike secera u prahu

Pomesati gustin i secer u prahu pa dobro posuti polovinom mesavine pouljen pleh. Ostaviti ga na stranu.
U posudu za mucenje nasuti 1/3 solje vode i posuti dve kesice zelatina, ostaviti da zelatin upije vodu.
Nasuti u serpicu 3/4 solje vode,1 1/2 solju secera i vanilin secer, staviti na sporet, ostaviti da provri na umerenoj temperaturi. Mesati povremeno. Kad provri, povecati temperaturu i ostaviti da vri 10tak minuta.
Iskljuciti sporet i sipati uspinovan secer u zelatin, ali veoma polako, sve vreme mutini na najslabijoj brzini.
Posto je nasut ceo sadrzaj (ne skidajte nista sa zidova serpice), povecajte brzinu miksera i mutite 10tak minuta.
Masa treba da bude gusta, ali ne previse da ne moze da se sipa.
Naspite smesu u pripremljen pleh i ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi, pa zatim pospite ostatkom mesavine secera u prahu i gustina.
Posle nekoliko sati (moze i posle dan, dva), secite na kockice ili vadite oblike seckama.

Ja sam ih isprobala i sa soljom kakaog. Skuvala sam kakao i ubacila tri u solju. :) 
Fantazija!


 Zatim smo pripremili bundeve - Jack O'Lanterns, moja je na kraju ispala ovako. :)
I sad je na terasi. :)


 I na kraju, ispekla sam bundevsko seme, koje obozavam! Od mirisa koji se siri kucom u toku pecenja, do ukusa...ne znam sta mi je lepse. :)


A veceras planiram da gledam neki horor, mislim da ce to biti  Insidious
koji nikako da odgledam. 
Ono sto predlazem, kad su horori u pitanju, ako jos uvek niste odgledali, to je svakako Noc vestica, ali originalni prvi deo iz '70tih, jedan odlican klasik. :)

Da li obelezavate Noc vestica i na koji nacin?

9 коментара:

  1. Jako lepo i kreativno to moram da pohvalim iako ja ništa od toga ne volim što je vezano za Noć veštoica mada kada gledam filmove kako je to preko super odrađeno onda mi se i dopadne zamisao :). Od svega navedenog obožavam bundevino seme al ne više nego moj muž :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tijana! :) Mi smo stvorili jedu lepu tradiciju, moj sestric i sestricina se uvek jako raduju tom danu i pripremanju bundeve, pravljenju kolacica... :)

      Избриши
  2. Ne slavim Noć veštica i ne volim horore, ali volim dekoracije i maske-ne baš preterano straašššneee. Ovaj recept je super i sigurno ću ga probati, ali sa nekim drugim oblicima.

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko je ovo kul! Posebno u solji, bas izgledaju zivo :-D i Ja volim bundevino seme, pitu od bundeve, pecenu bundevu...Ne obelezavam Noc vestica, horore gledam danju jer kad ih gledam nocu uvek mi nesto tu susne i isprepada me :-) Znam za ovaj film, ali sam ga zaobisla, bas mi sablasno deluje poster :-) Blaza varijanta horora su mi 1408, Silent Hill, mada je bolji prvi deo, i The haunting in Connecticut :-)

    ОдговориИзбриши
  4. I ja bas volim pecenu bundevu. :) Ne odgledah ja Insidious, do kraja ove sedmice, nadam se. Silent Hill sam gledala, e sad koji je deo bio, stvarno nisam sigurna, 1408 sam takodje gledala, The haunting in Connecticut nisam. Jedan od boljih, novijih horora, koje sam gledala (iz 2010.) i preporucujem je 6 souls. :)

    ОдговориИзбриши