среда, 2. март 2016.

Favoriti, februar 2016. + video

Zdravo devojke,

evo i mojih favorita za februar.


Garnier Micellar Cleansing Water za osetljivu kozu. Ja sam ovu micelarnu vodu kupila, jer je bila na snizenju i ponudili su mi je na kasi u DM. Uklanja sminku, cisti kozu. Ne ispira se (mada se ja uvek umijem posle ciscenja lica). 
Za lice, oci, usne, ne sadrzi parfem. Pakovanje je od 400 ml i kostalo je nesto preko 300 din na snizenju.
Micelarna voda je blaga, ne iritira kozu, ni oci. Dobro skida sminku. Nema miris i ne isusuje kozu, a ja inace imam suvu kozu.
Izuzetno sam zadovoljna ovom micelarnom vodom.

Nature Touch - Tangerine and Hibiscus Blossom krema za tusiranje je kupljena u Grckoj proslog leta, ne secam se cene. Ne sadrzi paraben. Ima jako lep, osvezavajuci miris. Ne iritira kozu, ne isusuje je, lako se ispira. Pakovanje je od 300 ml. Ima neutralnu pH vrednost.

Sabi Handmade Body Butter - Shea Butter & Banana, o njemu sam vec pisala detaljnije u ovom postu.
Predivan miris i hidratacija, mastan, a nije lepljiv. Rucno pravljen i 100% prirodan Body Butter.
Pakovanje je od 40 ml i snizena cena je bila 350 din.,  ali ga trenutno nema na sajtu.

Natural Code by Lumene Eye Dramatizer Volume Boosting Mascara Waterproof, odlicna maskara koja daje volumen trepavicama, ne razmazuje se, ne kruni, a pritom lako se skida.
Ne sadrzi paraben. Pakovanje sadrzi 8 ml proizvoda.

Natural Code by LumeneSmile Booster ruz u broju 20 - Wild Fuksia je takodje u favoritima.
Lagan je i prijatan na usnama, a boja je jako lepa nijansa roze.

U favoritima su i dva laka za notke:
AURA nail polish extra long lasting u broju 64 Pink Weekend.
Dobro je pigmentovan, jako lepa nijansa roze. Cetkica je srednje debljine. Bocica sadrzi 6 ml laka.

Eveline Cosmetics  mini Max, quick dry and long lasting - Big Brush, u broju 937.
U pitanju je jako lepa svetlo, mlecno zuta boja. Ovaj lak ije tako dobro pigmentovan kao Aurin, ali sa dva sloja i bazom postize se potpuna pokrivenost nokta i dobije boja iz bocice. Brzo se susi i ovaj lak je stvarno dugotrajan, dugotrajniji od Aura laka. Siroka cetkica obezbedjuje brzo nanosenje. Bocica sadrzi 5 ml proizvoda.

Glade sveca, kupljena u DM, sa mirisom kupine, maline i cini mi se borovnice je takodje u favoritima.
 
U favoritima je takodje i nova sezona Dosije X serije http://www.imdb.com/title/tt0106179/

A evo i videa u kom sam najavila i novi giveaway. :)


Sta se naslo u vasim favoritima za februar?


5 коментара: