четвртак, 9. јун 2016.

My shower routine (Moja trenutna nega tela) + majski favoriti video

Zdravo devojke,

danas sam zelela da vam pokazem proizvode koje trenutno koristim za negu tela i da vam napisem svoje utiske o njima.

Ranije sam vec pisala o svojoj trenutnoj nezi lica, iako sada koristim i neke druge proizvode, mozete procitati i taj post.

Sto se tice moje nege tela, prvo cu vam pokazati proizvode koje koristim za tusiranje.
Inace imam suvu kozu.


Krenucu od pilinga koji trenutno koristim-
U pitanju je Balea dusch peeling Buttermilk & Lemon koji ima sitne cestice, pa je pogodan za koriscenje skoro svaki dan. Ne radi neki dubinski piling, ali fino osvezi kozu i ucini je neznom i glatkom. 
U pitanju je piling za tusiranje, pa proizvod i fino peni, medjutim ono sto mene posebno odusevljava je predivan miris - mirise mi na sladoled od limuna i vanile, koji su mozda i moji omiljeni ukusi kad je sladoled u pitanju.
Iako moze da se koristi i svaki dan, ja ga koristim 2-3 puta sedmicno, a ostalim danima koristim neke druge proizvode.
Jedan od tih proizvoda je i Yves Rocher, Tradition de Hammam - Oriental Shower Oil - ulje za tusiranje, o kom sam ja detaljnije vec pisala u ovom postu. 
Ulje divno hidrira i neguje kozu, cineci je mekom i glatkom, ne iritira i lako se ispira. Ima divan miris.

Trenutno koristim i dva gela za tusiranje, jedno je ponovo Yves Rocher iz kolekcije Jardins du Monde, ovo moje je sa mirisom nara. :)  
Obozavam gelove i kreme za tusiranje iz ove kolekcije, izuzetno mi prijaju. Ne sadrze paraben, kao ni ostali proizvodi iz ovog posta. Sadrze vise od 95% prirodnih sastojaka.
Inace, detaljnije o kremama za tusiranje iz Jardins du Monde, Yves Rocher kolekcije sam pisala u ovom postu.

I jos jedan gel za tusiranje koji trenutno koristim, njega sam skoro vec i potrosila, je opet Balea, Dusche & Creme Hibiskus & Nektarine. Ja i ove gelove za tusiranje jako volim. Koristila sam vec od vanile, maline, pa onda iz neke zimske kolekcije i svi su mi odgovarali.Ne isusuju kozu, fino je hidriraju. 
Ovaj koji trenutno koristim je narandzaste boje i prelepo mirise, onako fino osvezavajuce.



Posle tusiranja leti volim da koristim suva ulja, tako da sam polako pocela da koristim moje omiljeno NUXE carobno suvo ulje, o kom sam detaljnije vec pisala ovde. 
Odgovara mi, blago je, a opet ima prelep miris koji se dugo zadrzava na kozi. Cini kozu svilenkastom, a ne ostavlja je masnom.
I jos jedno suvo ulje koji mi polako postaje omiljeno je Yves Rocher Huile Seche Sublimante Beautifying Dry Oil, o kom sam vec, takodje, pisala recenziju.
Ovo ulje takodje lepo hidrira i malo je suvlje od NUXE ulja, pa se za nijansu brze upija. Miris mu je takodje divan.
Radila sam i uporednu video recenziju ova dva ulja, pa je mozete pogledati, ako vec niste - klik ovde.


 I na kraju dva losiona za telo koja koristim - jedno mlo vise od drugog.
Ovih dana posle tusiranja najcece stavljam Bioten Skinnergy So pampered, lychee extract - losion za telo, za suvu kozu. Ne sadrzi paraben, parafin, ni vestacke boje. Ja Bioten losione volim jer ih koza jako brzo upije, odlicno hidriraju, a pri tom ne ostavljaju mastan trag. Ovaj losion, takodje, ima i jako lep miris.

I na kraju, nesto sto sam za sad svega par puta stavila, ali mi se mnogo svidelo i mislim da cu ga koristiti i cesce. U pitanju je Lumene Shimmering BB Body Lotion  - tonirani (BB) losion za telo sa simerom. Daje divnu boju, koja ne ostavlja trag na odeci, dakle ne skida se dok se ne istusirate, a takodje daje i lep, suptilan sjaj sa sitnim sljokicama/simerom. Ne iritira kozu.

I to bi bilo otprilike to, kad su u pitanju proizvodi za negu tela koje trenutno koristim.

Neki od ovih proizvoda su se nasli i u mojim majskim favoritima, ako jos uvek niste odgledali video evo linka:

Koje proizvode vi trenutno koristite za negu tela?

Нема коментара:

Постави коментар