среда, 24. јун 2015.

Vocni jogurt sa malinama i bananom /Raspberry and Banana Yogurt

Zdravo drage moje!
Evo jednog kratkog recepta, koji sam ranije, pre par godina i vise, objavila na svom drugom blogu.
Hello my friends!
Here is a short recipe I published a few years ago on my other blog. 


Vocni jogurt sa malinama i bananom
Potrebno vam je:
1 banana 
100g svezih malina
250ml jogurta (oko casa i po)
moze i  - 1 kasicica meda
Sve to izblendirajte i uzivajte u zdravom napitku.


Raspberry/banana yogurt
You'll need: 
1 banana
100 g fresh raspberries
250 ml liquid yogurt
optional - 1 tea spoon of honey
Blend and enjoy a healthy drink.
Iskoristite priliku da isprobate ovaj napitak, ako jos uvek niste, dok su maline jos u sezoni. 
Maline su jako zdrave, ali obratite dobro paznju gde i od koga kupujete. Mi imamo svoje maline, ne mnogo, ali taman dovoljno da ne moramo da kupujemo. Nazalost, mnogi svoje maline prscu, sto me uzasava...
Hvala vam na citanju i pozdrav!
Thanks for reading my blog! 


PS: Ne zaboravite da ostavite komentar! Najaktivnijeg posetioca mog bloga u junu na kraju meseca ocekuje lep pokoncic! :)
Don't forget to leave a comment, the most active visitor of my blog in June will wi a nice gift at the end of the month! :) 

6 коментара:

  1. isto nesto ovako sam probala sa jagodama,a imam maline u zamrzivacu moracu da napravim ovo cini se veoma ukusno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste ukusno. Probala sam ja i sa bananom i breskvama, isto jako lep ukus. :)

      Избриши

    2. http://www.coolinarika.com/slika/2229199/
      Probala,divan :) Kod mene i malo putera od kikirikija :D

      Избриши
    3. Izgleda odlicno, a i verujem da je sa puterom od kikirikija jos ukusnije. :)

      Избриши