среда, 24. јун 2015.

NUXE Carobno suvo ulje - Moji utisci / NUXE Huile Prodigieuse - My Impressions

Zdravo! 

Kao sto sam i obecala evo recenzije, posta o NUXE carobnom suvom ulju, tj. o mojim utiscima o njemu.

Prvo sam se prijavila na NUXE website-u da dobijem testere njihovih proizvoda i u vrlo kratkom roku dobila sam tri, kao i katalog. Koje sam testere dobila mozete videti u ovom postu.
Ovo ulje je, naravno, bilo medju njima. 
Koristila sam ga 3 - 4 dana, iako je uzorak sadrzao 4ml, sto opet nije malo za tester. Mazala sam ga uglavnom na noge i ruke, ramena, jer mi je bilo bitno da ga koristim vise dana, kako bih stekla neko misljenje o njemu i sto je najbitnije da bih videla da li odgovara mojoj kozi.
Bilo je moguce koristiti ga nekoliko dana i zbog cinjenice da vam ne treba mnogo ulja, a vrlo lepo se razmazuje i upija.
Ja imam osetljivu kozu i nikad ne znam da li ce mi neki proizvod odgovarati, cak i od istog proizvodjaca, jedan losion mi odgovara, drugi ne. Inace mi ulja vise odgovaraju od mleka za telo.

U svakom slucaju, ovo ulje mi je odgovaralo, nije mi iritiralo kozu, sta vise, koza mi je bila meka i glatka, a ulje pritom ima divan miris, pa nisam morala dugo da razmisljam, odlucila sam i narucila bocicu. :)

Hello!
Like I promised here is a review post about NUXE Huile Prodigieuse, and my impressions about it.
First I applied to get some samples on the NUXE website and in a very short time, I received three samples and a catalogue. Which samples I got you can see in this post.
This oil was among them.
I used it for 3-4 days, even though the sample contained 4ml, which again is not little for a sample. 
I applied it mostly on my legs and arms, shoulders, because it was important to me to use it for a few days to get some impression about it and to see if it suits my skin. 
It was easy to use it for a few days also because you don't need a lot of it and it absorbs very easily.

I have a sensitive skin and I never know if a product will suit me even if it's from the same brand, one lotion suits me, other not. Oils suit me better than body milks.
All in all, this oil did suit me, it didn't iritate my skin, but the contrary, my skin was soft and smooth, and oil has a gorgeous scent, so I didn't have to think long, I ordered a bottle. :)

Ako ste citali neke od mojih prethodnih postova, onda znate da sam ulje narucila iz apoteke  Srbotrade  kojom sam takodje odusevljena, a da se ja ne bih ponavljala, razloge za moje odusevljenje mozete procitati u ovom postu, kao i u ovom ovde.

Dakle bocica sadrzi 100ml ulja i kosta u Srbotrade apoteci 2622 din. Oni takodje imaju i NUXE carobno suvo ulje sa zlatnim sjajem koje je skuplje. Ja bih volela da isprobam i to, ali zbog cene, mislim da bih mogla da narucim ono od 50ml, ali ne znam koliko bi mi se to isplatilo..
.
U svakom slucaju, obicno NUXE carobno suvo ulje vredi svaki dinar. Osim sto ga mozete koristiti za telo, ono se moze koristiti i za lice, sto ja, priznajem nisam probala, ali i za kosu, sto jesam isprobala par puta. 
Za kosu ga, ipak, necu koristiti, jer iako bude meksa, mislim da mi ovo ulje, kao i neka druga ulja za kosu, elektrise kosu.
Ali, za telo...Ovo ulje je divno! 
Prvo, ulje sadrzi 97,8% sastojaka prirodnog porekla, sto je jedan ogroman plus.
Sadrzi sest bogatih biljnih ulja: lesnik, makadamija, borago, kantarion, kamelija, slatki badem. Sadrzi vitamin E. 
Pise da se moze koristiti i kao prevencija od nastanka strija.
Ulje ne sadrzi konzervanse ni silikone.

If you've read some of my previous posts, then you know that I ordered oil from the pharmacy called Srbotrade and that I'm delighted by the pharmacy as well. But, not to repeat myself, you can read the reasons why I'm delighted in this post here and also here.
The bottle contains 100 ml and costs about 22 euros. They also have Huile Prodigieuse OR, which costs more. I would love to try that one too, but as it's expensive I could get the 50ml bottle, I guess, not sure how smart would that be...
Anyway, the NUXE dry oil is worth every cent. 
You can use it, not just for the body, but for face and hair as well. I tried it for my hair and though it makes my hair soft, it doesn't suit it all taht much, like some other oils also don't.
But, for the body...this oil is wonderful! 
First of all it contais 97,8% natural ingredients, which is a huge plus! 
It contains six rich essential oils: sweet almond, camellia, hazelnut, macadamia, borage seed oil, St.John's Wort oil. It contains vitamin E. 
It says it can be used as prevention for skin stretch marks.
It doesn't contain preservatives and silicones.


Bocica je prilicno slatka i sa rasprsivacem je, za lakse nanosenje ulja i za bolje kontrolisanje kolicine koja se trosi. Ja ulje ipak koristim tako sto ga prsnem u ruku i onda razmazem po telu, dakle ne prskam direktno na telo, a svako moze izabrati nacin koji mu vise odgovara.
Ulje se ne trosi brzo, jer ga ne treba mnogo, a lepo i brzo se upija, nije gusto. 
Ne ostavlja kozu masnom, vec mekanom, glatkom, nahranjenom i mirisljavom. 
Ja se obucem cim ga namazem.
Ima divan miris, koji se i ujutru oseca na kozi.

The bottle is really cute and with atomizer, to make applying of the oil easier and better control over the quantity that is used. However, I don't spray it over the body, but in the hand and then apply oil over the body with my hand, but everyone can choose the way which suits them better.
The oil is not used out quickly, as you don't need to put a lot of it, it absorbs nicely, it's not thick. 
It doesn't leave skin oily, but soft and smooth, nourished and scented. I put on my clothes as soon as I put the oil on.
It has a beautiful scent which stays on the skin in the morning, as well.

Znam da ima onih koji su uljem odusevljeni, ako i onih koji nisu zadovoljni. Ja spadam u prvu grupu, i iskreno iznosim svoje utiske. Ulje sam kupila, a ne dobila, a i u tom slucaju bih bila iskrena.
Za moju suvu, osetljivu kozu, ovo ulje je pun pogodak!
Koristila sam ga dve nedelje u kontinuitetu, ali sad malo koristim Eucerin ulje protiv strija, a njega cu ponovo kad konacno, jos jednom, krene lepse vreme. :)

I know that there are people who love it and also those who don't. I'm in the first group, and I honestly share my impressions. I bought the oil, I didn't get it for free, but in that case, too, my opinions would be honest.
For my sensitive, dry skin, this oil is perfect!
I've been using it continuously for two weeks, now I'm using Eucerin oil and I'll start using the NUXE oil again, when the nice weather comes again. :)

Da li vi koristite NUXE visenamensko carobno suvo ulje i kako ste zadovoljni?

Have you been using NUXE multipurpose dry oil and what are your impressions about it?

4 коментара:

  1. Mnogo želim da probam ovo čuveno ulje i nadam se da jednog dana hoću :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno je! Za pocetak mozes se prijaviti na NUXE sajtu da ti posalju testere, cini mi se da svima salju po 3-4 i da se ovo ulje uvek nadje medju njima. :) http://www.nuxe.rs/Nuxe/Prijavitese.aspx

      Hvala na komentaru, Tijana!

      Избриши
    2. Kao da si vidovita, jesam naručila i upravo su mi danas stigli :)

      Избриши