понедељак, 29. јун 2015.

Malo ljubavi za stopala... :) / A little bit of love for the feet... :)

...jer zasluzuju. 
Preksinoc sam odlucila da odvojim malo vemena da pripremim kupku za stopala i da uzivam. 

Stavila sam malo morske soli, Balea soli za kupanje sa mirisom jasmina i tresnjinog cveta, malo, tek nekoliko kapi Eucerin PH5 ulja za tusiranje ( cisto da malo zapeni), a s obzirom na to da ovo ulje nema prejak miris, nisam zelela nesto sto bi prikrilo divan miris jasmina i tresnjinog cveta. Odlucila sam da isprobam Titania kamen za pete, koji je isao uz kremu za stopala koju sam jednom prilikom kupila i za koji mogu da kazem da je solidan.
Posle kupke sam stopala namazala Eucerin kremom sa 10% uree, koja inace kosta preko 700 din, ali ja sam je izabrala kao poklon, prilikom narucivanja za vreme trajanja Eucerin promocije u apoteci Srbotrade.

...because they deserve it.
Two nights ago I decidd to spare some time to prepare a hot bath for my feet  and enjoy.

I put some sea salt, Balea salt with the scents of jasmine and cherry blossoms, a tiny bit of Eucerin PH5 bath oil ( just to get a little bit of foam), and as this oil doesn't have a strong scent, I didn't want something that would cover the beautiful scent of jasmine and cherry blossoms.
I decided to try out the Titania sponge for feet, which was included with some foot cream I bought once and I can say that it's pretty solid.
After the hot bath I put on my feet Eucerin cream with 10% of urea, it costs about 6 euros, but I chose it as a gift while ordering during Eucerin promotion in the Srbotrade pharmacy.


  Dodala sam malo mlevenog djumbira (zacina), oko 1 kasicicu i tri tanja koluta limuna. Limun je odlican za stopala, pomaze cak i kod problem sa kurjim ocima i zuljevima, a inace miris limuna opusta, smiruje i oslobadja od anksioznosti.
Odmarala sam tako jedno 20tak minuta i moram da kazem da je i meni i mojim stopalima bas prijalo. :)
Ovakvu uzivanciju nasa stopala zasluzuju bar jednom sedmicno.

I added some ground ginger, about 1 teaspoon and three thinner slices of lemon. Lemon is great for the feet, it even helps with corn and the scent of lemon relaxes, calms and relieves anxiety.
I was relaxing like that for about 20 mins and I must say that my feet and I loved it. :)
This kind of enjoyment our feet deserve at least once a week.

 Pre toga sam skinula lak, isekla, sredila nokte, ja volim da mi nokti budu sto kraci, moja licna preferencija, ali je takodje i prakticnije, jer ne moram da ih skracujem cesto, pa to radim jednom mesecno.
Sredila sam pete i pustila da mi nokti odmore preko noci, a sutradan ih nalakirala.
Kao bazu i top coat koristila sam Aurine  -The Strong Hardener Base Coat  i AURA Jelly Top Coat, o kojim sam pisala u ovom postu. Ukratko, jako sam zadovoljna i jednim i drugim, top coat mi bas da lep efekat gela noktima, brzo se susi i, da, definitivno produzava i trajnost laka, jer mi je lak koji sam skinula preksinoc trajao punih 5 nedelja i samo je izrast bio malo primetan.

Before that I removed the nail polish, cut my nails, I like it when my nails are really short, my personal preference, but it is also more practical, because I don't need to cut them often, so I do it monthly.
I scrubbed my feet and let my nails rest overnight, so the next day I put nailpolish.

For the base and top coat, I used AURA  -The Strong Hardener Base Coat  and AURA Jelly Top Coat, about which I wrote in this post. In short, I'm very pleased with both, top coat gives a really nice gell efect to the nails, it dries quickly and yes, it does prolongue the lasting of the nailpolish, because the nailpolish I removed two days ago lasted for the entire 5 weeks and it was only noticable a little, because the nails have grown.


Evo, ovo su lakovi koje sam koristila, odlucila sam da uradim nesto slicno, kao martu, a kako su mi nokti izgledali tada, mozete pogledati u ovom postu.
Prvi je Sixteen lak u broju 461 , kupljen u Liliju, na akciji, uzela sam dva za 229 din. Sto se ovog laka tice, vazi sve isto kao i za Sixteen svetlo plavi u broju 463, moje utiske o njemu mozete procitati u ovom postu. Jedina razlika je sto ovde nisu strcale dlacice sa cetkice, tako da, to je jedan plus. Lak je malo redji, pa mora da se nanese obavezno u dva sloja, boje ovih lakova su inace jako lepe, ali bi mi se ova boja vise svidela da je malo svetlija.
Drugi je AURA Pink Weekend, br 64, jako lepa roze boja, vise o njemu ovde. Kupljen u Liliju, kostao 165 din.
O Essence zelenom Colour & Go laku, kao i o LUMENE Gloss and Care, 41 - Golden Sand , moje utiske mozete procitati ovde.
Narandzasti TwentyOne lak sam kupila u Liliju, boja mi se bas svidja, ja inace mnogo volim narandzastu. Ne secam se koliko je kostao, ali je bio na nekom snizenju, sigurno, jer retko uzimam lakove koji nisu na snizenju. Nije redak kao Sixteen lakovi, dovoljno je naneti ga u jednom sloju, ja ipak, po obicaju, nanesem dva.

Ovo bi bio i moj izbor nijansi lakova za leto, dodala bih jos i Sexteen, svetlo plavi u broju 463, koji mozete videti u ovom postu.

These are the nailpolishes I used, I decided to do something similar to what I did in March and what my nails looked like then, you can see in this post.
The first one is Sixteen nailpolish in number 461, bought in Lilly, I bought two for less than 2 euros. As for this nailpolish, I think the same as for the blue one in number 463, my impressions about it you can read in  this post. The only difference is that there was no hair coming out of the brush, so, that is a plus. The nailpolish is a bit more liquid, so you must put it in two layers, the colours of these nailpolishes are really pretty, but I would have liked this one more had it been a little brighter.
The second is AURA Pink Weekend, # 64, a really pretty shade of pink, more about it here. Bought in Lilly for a little over a euro.
Of Essence green Colour & Go nailpolish, as well as about the LUMENE Gloss and Care, 41 - Golden Sand, I wrote in this post here.
The orange TwentyOne nailpolish I bought in Lilly, I really like the colour, orange is one of my favourite colours. I don't remember the price, but it was probably on some discount, because I rarely buy nailpolishes which are not on sale. It's thicker than Sixteen nailpolishes, it's enough to put one layer of it, but, as usual, I put two layers.
This would also be my choice of summer nailpolish colours, I would just add the Sixteen #463, the light blue one which you can see in this post.


Koliko cesto pripremate kupke za svoja stopala?
Koja boje su trenutno nokti na vasim nogama?

How often do you prepare hot baths for your feet? 
Which colour are your toe nails at the moment?

2 коментара:

  1. Nisam probala ništa od navedenih broizvoda, koristila sam Baleica kremu i bila mi je super, sada je to Avon krema za stopala i imam neku na prirodnoj bazi od NS kozmetike, ona sprečava znojenje nogu pa više mužu deluje a ja volim miris :). Često banjam noge zbog cirkulacije uglavnom zimi, a nokti uvek pinkasti i ljubičanstveni mada mi se dopada ovo šareno, i ja sam tako nekad umela .)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ovu Eucerin kremu izabrala kao poklon, u toku juna je bila svake subote Eucerin promocija u apoteci Srbotrade, pa sam iskoristila priliku. :) Tek sam pocela da je koristim, a i Balea so za kupanje, takodje prvi put koristim. Moram da kazem da divno mirise. :) I meni su nokti uglavnom u jednoj boji, ali nekad se desi, ne tako cesto, da ne mogu da se odlucim za jednu boju, pa uzmem pet razlicitih. :)

    ОдговориИзбриши