среда, 1. јул 2015.

Dobitnica junskog poklona iznenadjenja je... :) /The Winner of the June Surprise Gift Is... :)

Zdravo devojke!

Stigao je jul, sa njim konacno, nadam se i leto, a vreme je i da, kao sto sam obecala, jednu od vas obradujem jednim lepim pokloncicem. :)

Ovog puta zelela sam da nagradim devojku koja mi je u toku juna meseca ostavila najveci broj komentara i ja joj se ovim putem, kao i svima vama koje ste posecujuci moj blog, zastale da me obradujete kojom recju, od srca zahvaljujem! :)

Nadam se da vam se sadrzaj mojih postova svidja, a jako bih volela da cujem i vase predloge u vezi sa istim. Sta vam se svidja, a sta ne, sta bih, po vasem misljenju, trebala da promenim.

Thank you to all of you, who visiting my blog, stopped for a moment to write me a comment, the girl who left the highest number of comments in June will win the surprise gift. :)

U svakom slucaju, da dalje ne duzim, dobitnica junskog poklona iznenadjenja je...
The winner of the June surprise gift is...

Cestitam, draga!!! :)

Mozes mi poslati poruku na facebook - u, ili mi pisati na ovaj email.

A ovo je pokloncic koji si osvojila
And this is the gift that you won




U pitanju je Finska Lumene kozmetika, o kojoj sam vec mnogo pisala na blogu. Neke od postova mozete videti ovde.Kod nas nije dostupna, nazalost, ali se nadam da ce se i to promeniti.
A u pokloncicu su ( and in the gift are)
LUMENE Lingonberry Lip Laquer # 2.
 LUMENE Blueberry Long - Wear Crystal Eyeshadow #25 - ''Berries in the Marsh''
Oba proizvoda su bez parabena. (both products are PARABEN FREE)

Hvala vam svima jos jednom! :)

Druzimo se i dalje, bice jos pokloncica. :)

2 коментара:

  1. Hvala puno, baš sam se obradovala i radujem se prilici da probam nešto od ovog brenda, do sada sam samo čitala :)

    ОдговориИзбриши