субота, 4. јул 2015.

Junski favoriti / June Favourites

Zdravo devojke,

na red je dosao post o proizvodima koje svrstavam u favorite meseca juna.
Kao sto mozete da vidite na slici ispod, nema bas mnogo proizvoda, a dekorative uopste, izuzev jednog laka za nokte.

Hello girls,

it's time to write a post about June Favourites.
Not many products as you can see in the picture bellow and no make up at all, except for one nail polish.


Nije da nisam koristila vise proizvoda, ali sam vecinu, recimo, pocela da koristim relativno skoro i iako su utisci pozitivni, mislim da ih nisam koristila dovoljno dugo da bi ih stavila u favorite. To, medjutim, verovatno znaci da ce julskih favorita biti mnogo vise. :)
Sto se, pak, dekorative tice, koristila sam uglavnom isto sto i u maju, pa ne bih da se ponavljam.
Post sa majskim favoritima mozete pogledati ovde.

Neki proizvodi su se medju favoritima nasli ocekivano, dok drugi potpuno neocekivano. Pa da krenemo.

I did use more products during June, but many of those I have just started using and even though the impressions are good, I don't think I've used them long enough to list them among the favourites. There will be more products in the July Favourites post. :)
The make up I used is pretty much the same I used in May, so not to repeat myself. You can read my May Favourites post here.


 Dva proizvoda kojima, ako pratite moj blog, znate da sam trenutno potpuno odusevljena su:  
Eucerin pH5 ulje za tusiranje o kom sam svoje utiske iznela u ovom postu
i naravno cuveno NUXE carobno suvo ulje o kom sam opsirno pisala ovde.
I jedan i drugi proizvod potpuno zasluzeno u favoritima, meni odgovaraju,dobro mi hidriraju kozu, jednom recju - savrsena nega.

Oba ulja su kupljena, tj. narucena online u apoteci Srbotrade.

Two products which I'm delighted with at the moment are Eucerin pH5 shower oil about which I wrote in this post.
and of course NUXE Huile Prodigieuse about which I wrote here.
Both very well deserved to be among the favourites, they suit me, hydrate my skin well - perfect care in one word.


 Zatim jedan Velnea balzam za ruke i nokte od 30 ml, koji sam cisto onako, usput, uzela. 
Cesto sam ga koristila u toku juna, jos ga nisam potrosila. Losion je lagan, nije gust, prijatnog je mirisa. Ono sto mi se posebno svidja je to sto je za jacanje noktiju, a to ce meni tek biti potrebno, jer sam konacno odlucila da se vratim na prirodne nokte! :) Sadrzi Aloe Veru,vitamin E i keratin. Kupljen u Lilly -ju

Tu je, zatim, Titania krema za stopala sa ureom. Nisam previse ocekivala od nje i malo sam se razocarala kad sam videla da sadrzi paraben, ali sam je svakodnevno koristila u toku juna i ucinkovitost ne mogu da joj osporim -  naime, pete su mi savrseno glatke. Tako da se sa punim pravom nalazi rame uz rame s ostalim proizvodima u ovom postu. Takodje je kupljena u Lilly-ju.

Medju favoritima se, naravno, nasla i Balea so za kupanje sa mirisom jasmina i tresnjinog cveta.
 To su kao neki mali mirisljavi kristali roze boje. Ja sam je stavljala vec par puta u kupku za stopala, a vise o tome mozete procitati u ovom postu.
Miris je divan, opustajuci i iskreno, evo sad dok pisem ovaj post, jedva cekam da ponovo pripremim kupku za moja stopala i uzivam 20tak minuta, uz naravo, divan miris ove Balea soli. :)
A, cim se pomene tresnjin cvet, ja odmah zamisljam Japan i gejse koje setaju u svojim sarenim kimono-ima, sa suncobranima i naravno, sve me to odmah asocira na jednu od mojih omiljenih knjiga koju sam procitala dva puta do sad ~ Memoari jedne gejse.

Then there is Velena balm for hands and nails, 30 ml. I used it often in June. It's ligt, not thick, with nice scent. Contains Aloe Vera, vitamine E and keratene. Perfect for nails, which is good, because I have just decided to return to my natural nails.

Then we have Titania foot cream with urea. I didn't expect much from it and I was a little disappointed when I noticed that it contained parabene, but I've been using it daily in June and I can't say that it's not effective, my feet are really smooth. So, it deserved it's place among the favourites in this post. 

Among my favourites is, of course, Balea salt with the scent of jasmine and cherry blossoms
Like small pink scented crystals. I used them a couple of times by now for my hot bath for feet. You can read more about it here.
The scent is beautiful, relaxing and honestly, while writing this, I can't wait to prepare the hot bath for my feet ad enjoy for about 20 mins., using this Balea salt, of course.

And as soon as the Cherry Blossoms are mentioned I think of Japan and Geishas with their colourful kimonos and parasols and I can't help remembering one of my favourite books, which I read twice by now ~ Memoirs of A Geisha.


Tu je i jedan lak za nokte, Lumene Gloss and Care #41 - Golden Sand. Ovaj lak je medju favoritima, jer mi se boja najvise svidja od svih lakova koje sam koristila u toku ovog meseca, plus tu su sljokice, a ja sljokicave lakove obozavam. 
Volim ga i zato sto dugo traje, a ima siroku cetkicu, pa se vrlo brzo i lako nanosi. 
Takodje je dovoljno naneti ga u jednom sloju, mada ja uvek lakove nanesem u dva sloja.

I na kraju jedan proizvod za negu usana - MUUMI balzam sa mirisom pomorandze. I ukus i miris su divni, a takodje je i sa SPF15, sto je dodatan plus.  Pakovanje sadrzi 5,7 g proizvoda, sto je vise nego sto sam navikla da balzami za usne tj. labela koje kupujem sadrze.

Oba proizvoda su pokloni od supruga, te im ne znam cenu.

There is one nail polish,  Lumene Gloss and Care #41 - Golden Sand. This nail polish is among my favourites, because of all the nail polishes I used this month, this colour I like the best, plus it has gliter and I love glitter. Nail polish is good, long lasting, easily applied with wide brush. One layer is enough, but I always put nail polishes in two layers.

And finally a products for lips - MUUMI lipbalm with the scent of orange. The scent and taste are really nice and there is also SPF 15 , which is another plus. The package contains 5,7 g of the product, which is more than I'm used to find in the lipbalms I buy.

Both products are gifts from my husband.
-------------------------------------------

Da li se neki od ovih proizvoda nasao medju vasim favoritima?
Is any of these products among your favourites?

2 коментара:

  1. Nisam ništa probala od ovog za divno čudo, al su mi oči ostale na Nuxe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sem NUXE i Eucerin ulja, ovo sam onako usput uzela ili dobila. Razumem te...:)

      Hvala na komentaru! :)

      Избриши