уторак, 26. јануар 2016.

BIO-BEAUTÉ by NUXE Mineral Bronzing Powder with Peach Extract ~ moji utisci

Zdravo devojke, 
u danasnjem postu i videu govoricu vam o BIO-BEAUTÉ by NUXE Mineral Bronzing Powder with Peach Extract - Mineralnom bronzeru sa ekstraktom breskve.

Svi vec, verovatno, vrlo dobro znate da NUXE proizvodi sadrze sastojke prirodnog porekla, ne sadrze paraben, ni mineralna ulja, nisu testirani na zivotinjama, ne sadrze sastojke zivotinjskog porekla.
 
 Sa BIO-BEAUTÉ  linijom ide se korak dalje, jer proizvodi sadrze cak i do 98% sastojaka koji su organski.

BIO-BEAUTÉ by NUXE Mineral Bronzing Powder with Peach Extract - Mineralni bronzer sa ekstraktom breskve, kako pise na kutiji, obogacen je ekstraktom breskve da bi se vasa koza osecala prijatno tokom celog dana. Moze da se koristi tokom cele godine i ja ga koristim vec par meseci. 

Nisam ga kupila ovde, dobila sam ga od supruga. Cena ovog bronzera je oko 20 evra, ali je kupljen na snizenju i kostao je oko 10 evra.
Dolazi u lepoj kartonskoj kutijici. Pakovanje sadrzi 10 g proizvoda. 
Na slici ispod mozete da vidite kako izgleda kutijica. 
 
 
Ono sto je zanimljivo je to sto su na unutrasnjoj strani kutijice nacrtani i objasnjeni nacini na koje ovaj bronzer moze da se koristi:
1. Kao rumenilo - nanosi se samo na obraze
2. Kao bronzer - nanosi se na obraze, celo, nos i bradu
Ako ga nanesete na obraze, celo, nos i bradu, ovaj proizvod dace izgled prirodne preplanulosti i osvezenosti vasem licu.

 

Bronzer se nalazi u okruglom pakovanju koje je izradjeno od kvalitetne plastike.
Tu je, naravno, i ogledalce.

 

Sto se ovog bronzera tice, on dolazi u univerzalnoj nijansi, sto je po mom misljenju bolje, jer necete morati da razmisljate o tome koja nijansa vam jnajvise odgovara.
 Takodje je i za sve tipove koze, cak i za osetljivu. 
Ja imam suvu kozu i meni odgovara.


Ima dobru pigmentaciju, ne trusi se, postojan je.
Nema shimmera, vise je mat, pa bi mozda mogao da se koristi i za konturisanje.


Ovaj bronzer sadrzi sastojke koji su 100% prirodnog porekla, a 10, 3 % sastojaka su organski.
Na slici ispod mozete videti kompletan sastav.


Ja ga uglavnom nanosim na obraze, celo, nos i bradu.
Na obraze ga nanesem kruznim pokretima cetkom kao rumenilo i nanesem malo vise, a celo nos i bradu, samo blago dotaknem cetkom.

Ovaj bronzer ucini da moje lice dobije lepu letnju osuncanost, deluje osvezeno i prirodno. :)
Upravo tako sam ga nanela i na slici ispod.


Obozavam BIO-BEAUTÉ by NUXE Mineralni bronzer i od kad sam ga dobila, svaki put kad se sminkam, nanosim ga na lice. :)

Ako zelite, ovde mozete pogledati i video recenziju. :)



Ako ste propustili da procitate recenziju Nuxe Refreshing After - Sun Lotion for Face and Body - losiona za telo i lice posle suncanja, to mozete uciniti klikom na ovaj link
Takodje, pisala sam i o NUXE Huile Prodigieuse - Carobnom suvom ulju, taj post se nalazi ovde. :) 

Volite li NUXE proizvode i koristite li bronzere?

8 коментара:

  1. Jej, jedva sam čekala recenziju! :) Tebi jako lepo stoji iako mi na swatchu deluje da vuče na narandžasto... Bronzere više volim od rumenila tako da bih ga sigurno koristila u prvobitnoj nameni... :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno! :) Meni je nijansa nekako vise na ''peach'', ali tamnija, ja inace volim takve nijanse. I kao rumenilo je super. :)

    ОдговориИзбриши
  3. bas je lijepa nijansa.. ja bih ga koristila na obrazima te malu kolicinu na celo i nos :D Uglavnom koristim bronzer dok rumenilo tek ponekada..

    ОдговориИзбриши
  4. Ja nisam ni znala da oni imaju šminku , bronzer mi je predivan, rekla bih moja nijansa:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja do skoro, ali vidim da imaju i neke sjajeve za usne. :) Jako je lepa nijnsa. :)

      Избриши
  5. Steta sto kod nas nisu uvezli Bio Beaute kolekciju, bb krema iz te kolekcije je divna a i ovaj bronzer ne izgleda lose. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako kod nas sve stize sa zakasnjenjem (i parfem je od skoro dostupan), ne cudi me, ali se iskreno nadam da ce i Bio Beaute kolekcija i kod nas stici. :)

      Избриши