четвртак, 28. јануар 2016.

Yummy Food/Recipes...Buns :)

Zdravo devojke, 

vracamo se redovnoj rubrici na blogu - ''Yummy Food/Recipes''.
U decembru sam objavila cetiri recepta - cetiri ''Zimske poslastice'' i to: Americka pita od jabuka, Baklava, Kolacici od djumbira Topla cokolada sa cimetom i djumbirom
Cak sam snimila i videe gde ste mogli da vidite postupak pravljenja od pocetka do kraja, ako ste ih propustili, te videe mozete pogledati ovde. 

Naravno da nisam zelela da prodje januar bez novog recepta. ;)
Nisam, doduse, snimila video, ali mislim da je post sa slikama sasvim dovoljan.
Danas cu sa vama podeliti recept za ''Buns'' ili kako ih mi zovemo za ''bansice''. :) 


Buns

Sastojci:
1 pakovanje kvasca
1 jaje
1/2 l mleka
2 dl secera
prstohvat soli
100-150 g margarina (putera)
1 kasicica cimeta
1 kasicica kardamona (moze a ne mora)
900g do 1 kg brasna

Priprema:
 Staviti kvasac, prstohvat soli i kasicicu secera u mlako mleko. 
Istopiti margarin (puter). 
U posudu srednje velicine nasuti mleko sa rastopljenim kvascem, margarin (puter), 2dl secera, jaje, kardamom i na kraju brasno. 
Zamesiti testo i ostaviti da nadodje. 


Praviti loptice i redjati u pleh oblozen papirom za pecenje. Ja ovog puta nisam imala papir, pa sam margarinom podmazala pleh.
Mozete,a ne morate, pritisnuti prstom sredinu svake loptice

Svaku lopticu premazati razmucenim jajetom. 



Zatim svaku posuti secerom i cimetom, a moze da se doda i malo vanilin secera.


 Peci na 225 C oko 10 min. 
Bansici su izuzetno ukusni, nisu previse slatki. 


Da li praviteBuns-e i kakav je vas recept?

2 коментара: