субота, 2. јануар 2016.

Decembar Haul - New In video

Zdravo devojke,

snimila sam jedan Haul video, u kom mozete da vidite razne stvarcice koje sam dobila i kupila u toku decembra. :)

A evo i nekih stvari koje nisu u videu, jer su kupljene par dana posto je video snimljen. :)


Multiactiv set, gel za tusiranje i krema za ruke. Set je poklon za suprugovu kumu.
Balea Luxury Golden Glamour gel za tusiranje - jos uvek ga nisam isprobala. 
Kupila sam jos jedan Aurin Absolute Matte ruz, ovog puta ruz je u broju 618 - jedna divna rozikasta nijansa, kostao 429 din.  Ja vec imam jedan od ovih ruzeva u nijansi 615 i odusevljena sam.
Kupila sam dva Flormar laka - ljubicasti i bez sa sljokicama. Bili su, cini mi se, 99 din. 
Kupila sam jos jednu Essence olovku za usne, nijasna je nesto priblizno Aurinom ruzu koji sam kupila. Olovka je kostala 125 din., ako se dobro secam. 
Kupila sam i jos jedno pakovanje tufera, kao i jos jednu Glade mirisljavu svecu - ovaj put vanila i magnolija i dobila sam je u ovoj preslatkoj ''Srecni praznici'' vrecici.

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i kako ste zadovoljne istim?

Нема коментара:

Постави коментар