понедељак, 1. фебруар 2016.

Tangle Teezer cekta za kosu + My First Time Tag video

Zdravo devojke, 
 u danasnjem postu govorim vam o Tangle Teezer cetki za kosu.

Moja je u roze boji iz kolekcije The Original, a postoje i druge kao sto su: Salon Elite, Compact Styler (manja i savrseno prilagodjena za nosenje u torbi), Magic Flowerpot, Aqua Splash i Thick & Curly.

Ja sam svoju cetku dobila od supruga za Novu godinu i kostala je oko 10 evra, ali je inace cena ovih cetki na Tangle Teezer sajtu oko 10 funti.
Cetka je izradjena od tvrde, kvalitetne plastike, takodje dolazi u plasticnoj kutiji, koju ja nisam sacuvala.
Oblik cetke je takav da se savrseno prilagodjava ruci.


Uz cetku je dosao i papir koji mozete da vidite na slikama, a na njemu pise:
The professional detangling hairbrush ideal for all types of hair.
Can be used on wet and dry hair without any pulling or yanking.
''Profesionalna cetka za zamrsenu kosu idealna za sve tipove kose.
Moze da se koristi i za rascesljavanje mokre i suve kose, bez cupanja i''

 

Sta jos kaze proizvodjac:
Tangle Teezer beasts a revolutionary teeth formation that delivers speedy and gentle results.
Helps minimise hair breakage caused by mistreatment when detangling. Promotes healthy looking hair by noticeably increesing shine, leaving it looking silky smooth after styling.
''Tangle Teezer je cetka sa revolucionarno formulisanim zupcima, koja obezbedjuje brze i nezne rezultate.
Pomaze da se kidanje kose, uzrokovano nepaznjom tokom rascesljavanja, minimalizuje.
Obezbedjuje zdrav izgled kosi, cineci je vidno sjajnijom, ostavljajuci joj izgled svileno glatke posle stilizovanja''.


Sto se tice ove cetke, zupci su tako rasporedjeni da ide red duzih, pa red kracih, a i inace su kraci nego kod obicnih cetki.


Ja imam dugu kosu, koja je gusta, ali sa tankom dlakom. Moja kosa se jako tesko rascesljava i mrsi. Narocito kad je duga, nemoguce je ocesljati mokru kosu bez cupanja i kidanja. Treba mi dosta vremena i strpljenja, pa cesto pribegnem tome da je prvo osusim, pa tek onda suvu rascesljam, ali ni tad to ne prodje glatko. 


Sto se mene tice, ova cetka je za mene otkrice godine. Rascesljavanje kose vise mi uopste ne predstavlja problem.
Sad bez problema rascesljam mokru kosu i to za vrlo kratko vreme.
Necu da kazem da nema uopste cupanja i kidanja, to ne obecava ni proizvodjac, ali je ono zaista minimalno.
Ja je koristim svaki put kad operem kosu.
Lako se i ocisti od dlaka koje eventualno ostanu na njoj.
Ono sto sam primetila to je da, od kad koristim ovu cetku, nakon susenja, kosa mi deluje kao da je isfenirana, sto mi se posebno svidja. :)
Volela bih da nabavim i Compact Styler verziju, koja je manja i prilagodjena za nosenje u torbi, jer bi mi super posluzila kad putujem. :)


Da li koristite Tangle Teezer cetku i kakva su vasa iskustva?

I za kraj, evo mog prvog tag videa, u pitanju je My First Time tag. :)



Do citanja i gledanja, drage moje! :)

9 коментара:

  1. Planiram da probam onu Makadamijinu četku,sad sam se podsetila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je bila u planu, ali je suprug ovu nasao na snizenju, pa je ispalo jos bolje. :)

      Избриши
  2. Nisam koristila,vidim da ima link ka njihovom sajtu,pa cu da pogledam. Posto ima Alexandar Cosmetics u mom gradu,mislila sam da kupim Macadamia cetku za kosu.I ja imam dugu,gustu,satiranu kosu,nega kose mi je bas vazna i posvecujem joj dosta paznje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Link sam dodala cisto ko zeli da pogleda, jer sam navela razne vrste cetki, ali ja nisam narucila odande, iskreno, ne znam ni da li moze da se naruci. :) Ovih Tangle Teezer ima na sajtu Purity Box, ali link nisam dodala, da ne bi ispalo da je PR post u pitanju, jer nije. :)Kod mene nema Alexandar Cosmetics, tako da bih ja morala da narucim, a uz postarinu mene bi izaslo otprilike isto, jer je ova bila na snizenju. Mada, ove cetke jesu dosta skuplje od Macadamie. Ja iskreno ne posvecujem dovoljno paznje kosi, verovatno, ali je i ne mucim mnogo, ne farbam se cesto, narocito ne celu kosu, ne feniram se nikad, a figaro koristim tek ponekad. :) Ova cetka mi je stvarno mnogo olaksala rascesljavanje kose i jako sam zadovoljna.:)

      Избриши
  3. Otkako imam Makadamijinu No Tangle četku, ne koristim drugu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je Macadamia četka promenila život i omiljen mi je proizvod već više od godinu dana ne bih je menjala za ništa na svetu, onu moju gustu dugu grivu raščešlja u par poteza i to skroz mokru :)

    ОдговориИзбриши