недеља, 28. фебруар 2016.

Burra Personal Skin Expert - Active Age Defense - Wrinkle Repair Eye Cream ~ Moji utisci

Zdravo devojke, 
u danasnjem postu pisem vam o
Burra Personal Skin Expert - Active Age Defense, Wrinkle Repair Eye Cream - okoloocnoj kremi.
U pitanju je treci od tri Burra Personal Skin Expert proizvoda koje sam dobila.
O prethodna dva sam vam vec pisala na blogu, u pitanju su:  Burra Personal Skin Expert - BB Active Care, toniranom kremu  Burra Personal Skin Expert Natural Mineral Deodorant Roll-On-u.
 Oba proizvoda su se vec nasla u mesecnim favoritima, a roll-on i u godisnjim.

Active Age Defense, Wrinkle Repair Eye Cream tj. okoloocna krema dolazi u plasticnoj tubici koja sadrzi 20 ml proizvoda, sto je prilicno dosta, s obzirom na to da se krema nanosi samo na predeo oko ociju i usana, te je ne treba mnogo i prema tome trosi se sporo.
Bocica dolazi unutar kutije.
Krema ima SPF 10.


Bas kao i BB krem i  dezodorans Roll - on i ovaj Burra Personal Skin Expert proizvod ne sadrzi paraben.
Ono sto proizvodjac kaze u vezi sa ovom kremom to je da: ''smanjuje izgled nadutosti, tamne kolutove i redukuje sitne linije i bore''.
Krema se nanosi na predeo oko ociju i usana, laganim pokretima, masiranjem do upijanja.
Nanosi se na ociscenu kozu.


Krema je lagana i ne iritira predeo oko ociju ni oci. Ne isusuje kozu, ali nije masna, lepo hidrira.
Prijatna je na licu i ima blag miris, slican mirisu dezodorans roll-on-a, koji sam vec pominjala.

Krema je bele boje.

 

Ja ovu kremu nanosim uvece i ujutru posle ciscenja lica, koza oko ociju postane glatka i taj predeo dobije na svezini.
Utapkavam je lagano prstima i koza je brzo upije.

Sto se ucinka tice, kod mene ova krema smanjuje vidljivost tamnih kolutova i nema nadutosti, a sto se bora tice one kod mene ionako nisu bas vidljive.
Svidja mi se sto ova krema, izmedju ostalog sadrzi i arganovo ulje. 
Kompletan sastav mozete videti na slici ispod:


Na kraju mogu samo da kazem da je ovo treci Burra Personal Skin Expert proizvod koji sam probala i takodje treci koji mi se svideo.

Sto se ove kreme tice, od nje dobijam sve sto od ovakve vrste proizvoda i ocekujem: da je lagana, a pritom dovoljno hranljiva, da lepo hidrira kozu; da je koza brzo i lako upija i da cini kozu glatkom, a da je pritom ne iritira; da ne sadrzi stetne sastojke, ima prijatan miris i naravno - da je primetan ucinak na kozu, koji proizvodjac obecava.
U tom smislu, tj u svakom smislu ja sam ovom kremom jako zadovoljna i Burra Personal Skin Expert proizvodima, generalno. :)

Da li koristite okoloocne kreme i da li ste probale neki Burra Personal Skin Expert proizvod? 

I za kraj ovog posta evo mog najnovijeg videa, za slucaj da ga niste odgledali - Otvaranje februarskog GlamBox-a! :)

2 коментара: