петак, 12. фебруар 2016.

NIKEL Tonik Alpska ruza + 15 Weird Questions Tag video

Zdravo devojke, 
danas cu podeliti sa vam svoje utiske o NIKEL Toniku Alpska ruza za negu lica i podrucja oko ociju.

Ovaj tonik je bio Fullsize proizvod u decembarskom Purity Box-u.
Na njihovom sajtu mozete naci iskljucivo kvalitetne, prirodne proizvode, razlicitih brendova.
Ovo nije prvi Nikel proizvod koji sam ispobala i generalno ovim brenom sam zadovoljna. Nikel  - inovativna prirodna kozmetika - je iz Hrvatske.

 

 Sto se ovog tonika tice, dolazi u plasticnoj bocici koja sadrzi 125 ml proizvoda.
Bocica ima plasticni providan poklopac i rasprsivac, sto cini koriscenje ovog tonika veoma lakim i sprecava prolivanje vecih kolicina proizvoda.

Sto se mirisa tice, oseti se blag miris ruze, prijatan i nenapadan
Iako ja nisam veliki ljubitelj tih vrsta mirisa, ovaj me podseca na moje zute ruze koje prelepo mirisu. :)

Koristim ga uglavnom uvece, posle ciscenja lica i umivanja.
Tonik je inace jako blag i ne iritira kozu i ne sadrzi alkohol, kako sam ja u pocetku pogresno mislila, iako u sastavu pise da sadrzi benzyl alcohol (benzyl alcohol prirodno proizvode mnoge biljke i cest je sastojak voca i cajeva - sa wikipedie).
Sadrzi 100% prirodne, aktivne supstance. Sadrzi BIO ruzu i maticne stanice alpske ruze.
Za sve tipove koze je i za sve starosne dobi, mada meni ipak malo isusuje kozu, pa ga ne koristim svaki dan.
Na slici ispod mozete videti sastav.


Moze se poruciti preko sajta Purity Box, gde kosta 4.040 din.

Da li ste koristile ovaj tonik ili neki drugi Nikel proizvod?

A sad evo jos jednog tag videa koji sam snimila, u pitanju je 15 Weird Questions Tag. :)

Нема коментара:

Постави коментар