понедељак, 15. фебруар 2016.

Potroseno / Empties video

Zdravo,
snimila sam video o potrosenim proizvodima i onda pre nego sto sam stigla da slikam sve potrosene proizvode, ja sam ih bacila....
Nisam mogla da ih vadim nazad iz kante za smece, tako da ovog puta, nema slike,ali tu je video. :)

Ja cu navesti proizvode koje sam potrosila, naravno, i reci ukratko svoje utiske o njima. :)

Eucerin Intimo gel - mi je bio fantastican, odgovarao mi je. Dugo mi je trajao, blag je i ima jako prijatan miris. Ponovo bih ga kupila.
Bioten losion za telo sa kakao puterom i makadamijom -omiljeni losion za telu za zimu,  vise o njemu mozete procitati ovde.
Farmona Sweet Secret Body Wash Peeling - sa mirisom pite od jabuka (jabuka i cimet) pisala sam o njemu u ovom postu.
Balea gel za tusiranje vanila i kokos - jako mi se svideo gel, odgovarao mi je, ima veoma lep miris.
Becollino  Calm and Care, Sensitive vlazne maramice, su definitivno moje omiljene vlazne maramice. Blage i sa prijatnim mirison. Ne sadrze paraben, ni alkohol.
Freshka Gora balzam za usne od vanile, obozavam Freshka Gora balzame za usne, odlicni su,a pritom prirodni.
Vichy Purete Thermale pena za umivanje- mogu da kazem da mi je to za sad omiljena umivalica. Sporo se trosi, prelep, opustajuci, blag miris.
Aura - uljani odstranjivac laka za nokte bez acetona sa bademovim i ricinusovim uljem, jos jedan od omiljenih, ne isusuje nokte i redovno ga kupujem.
Avon Advance Techniques - serum za suve krajeve kose. Ovim serumom sam izuzetno zadovoljna, krajevi kose su mekani i blistavi,miris je lep.
Gel za tusiranje Le Petit Marseilais - vanila, dobar je, ali nije mi od omiljenih saovim mirisom.

A evo i videa. 


Sta ste vi lepo trosile u poslednje vreme? :)

2 коментара:

  1. Taj Avonov zeleni serum mi je spasio kosu kad ju je jedan sampon isusio pre par godina, preporuka za one koje ga nisu probale :). Verujem da je i Vichy pena odlicna ali iskreno, cena mi je previsoka :|. A najvise i najbrze trosim sampone, gelove za intimnu negu, okoloocne kreme, olovke za oci / usne, itd :) Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Ja taj serum moram ponovo poceti da koristim. Trenutno koristim neko Afroditino ulje, dobro je, ali je serum mnogo bolji. Jeste malo jaca cena, slazem se...Ja najvise gelove za tusiranje trosim i labela. :)

    ОдговориИзбриши