среда, 10. фебруар 2016.

Noviteti :)

Zdravo devojke,
vec nekoliko dana planiram da objavim ovaj post, ali evo tek danas stizem. :)

Zelim da vam pokazem stvarcice koje sam kupila u toku januara, i pocetkom februara. 
Nema ih mnogo, tu je kozmetika, nesto garderobe i dve knjige. 


 Glade svecu ''Berry Delight'', koja predivno mirise sam kupila u DM i kostala je 379 din., na snizenju. Mnogo volim Glade mirisljave svece. Mirisi su jako lepi i dovoljno intenzivni da se lepo osete.

Lycia trake za depilaciju za osetljivu kozu sam kupila u Tempu i takodje im je cena bila niza nego inace, kostale su nesto preko 300 din. Ove trake koristim vec godinama i jako sam zadovoljna.

Becolino vlazne maramice '' Calm and Care'' za osetljivu kozu takodje redovno kupujem. Osim sto su zaista jako blage, a imaju predivan, blag, osvezavajuci miris, takodje ne sadrze alkohol ni paraben. Ne secam se cene.
U lokalnoj apoteci sam kupila tri Eveline Mini Max quick dry and longlasting laka z nokte (jedan ce se naci u narednom giveaway-u, pa nije na slici) : ) Sivi lak je u broju 831, a tamno braon/bordo sa sitnim sljokicama u broju 113. Oba su kostala oko 90 din. Ja sam izuzetno zadovoljna ovim lakovima, jer su veoma dugotrajni.
Takodje sam kupila i jedan Golden Rose Ice Chic sa zlatnim gliterom.
 Bioten SOS kremu za ruke za arganovim uljem sam kupila u DM. Obozavam ovu kremu, i ovo mi je vec treca tuba. Krema je kostala 149 din.

 U DM sam takodje kupila i Ebelin tufere. Pakovanje od 70 komada kosta 105 din. Ja sam vec koristila ove tufere i zadovoljna sam.

 Dove gel za tusiranje sa pistacima i magnolijom je bio na snizenju i kostao je 219 din. u DM.
Trenutno koristim jedan drugi Dove gel za tusiranje koji mi se mnogo svidja, pa sam htela da kupim jos jedan. Kako mi nije bilo mnogo bitno koji cu uzeti, uzela sam onaj koji je na snizenju.

Kupila sam i jos jednu od mojih omiljenih krema za ruke - Balea Fruity Harmony. Pakovanje od 100ml kosta 139 din i nemojte me drzati za rec, ali mislim i da je ona bila na nekoj akciji.

Garnier micelarna voda je na snizenju i u DM i u Tempu i kostala je, cini mi se, 309 din. 
Pakovanje sadrzi 400ml. Pocela sam da je koristim pomalo i jako mi se svidja.

Ostala sam bez acetona, odnosno skidaca laka za nokte i kako sam zaboravila da uzmem u DM Aurin skidac laka za nokte koji inace koristim (bel bocica), u Tempu sam kupila Dahlia, izabrala sam onaj sa breskvom. Ono sto je zanimljivo za ovaj uljani skidac laka za nokte bez acetona je to sto se u poklopcu nalazi krema za nokte i zanoktice. Ne secam se cene. 

Essence Nail Polish Corrector Pen je isao kao poklon uz magazin.

U DM su na snizenju i Garnier farbe za kosu, 269 din., sto je odlicno, s obzirom na to da negde cena bude i 350 din.


U januaru mi je stigao i Bozicni Purity Box o kom sam snimila i video. :)
Dobila sam divnu solju, Sophie la Girafe losion za telo, nalepnice,  Sabi Handmade puter za telo o kom sam pisala ovde i Dr Pasha svecu  - Peppermint Snowflake.


Kad je garderoba u pitanju, iskoristila sam snizenje u Extreme Intimo - u i narucila neke stvarcice. 
Pizamu (donji deo sa dugim nogavicama i majica kratkih rukava) sam platila oko 1600 din, sto je prilicno povoljno uzevsi u obzir da su samo donji delovi toliko ili vise, zatim helanke iz iste kolekcije koje su bile 600 din. Nrucila sam i par bruseva, najobicnijih, pamucnih koje nosim kod kuce, oni kostaju nesto preko 800 din.
Kupila sam i majicu za supruga, koja nije na slici, ali je majica jako lepa, pamucna i takodje oko 600 din. Posto sam narucivala i neke stvari za sestrinu decu ( uvek je bolje naruciti zajedno sa nekim, jer kad narucite vise postarina je besplatna), dobila sam i poklon - bordo bluzica na slici - jako lea boja i prijatan materijal. :) Narucila sam dva puta i dobila dve iste bluzice - za sestru i sebe. ;)
Svetlo plava bluzica sa belim tufnicama je kupljena u C&A i kostala je oko 990 din.
 

Takodje sam kupila i dve knjige - Duhovi Kornvola od Dzudi Finigan i Ishod nasih dana - Isabel Aljende.
Htela sam samo knjigu Isabel Aljende, ali posto su bile 2 za 400 din., uzela sam i ovu drugu, na kiosku.

 Da li ste vi iskoristile neki zanimljiv popust i sta ste lepo kupile? :)

6 коментара:

  1. Super su majičice , kozmetika mi je uvek po ukusu a i box volim al eto nažalost narucila sam samo jedan pa su iskrsli prioriteti ali bice svega <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Ni ja ovaj mesec nisam narucila, mada sam mislila zbog Angel Therapy maske za kosu, ali sam ukapirala da mi se vise isplati da narucim samo nju, jer je box ovaj mesec skuplji, a plus jedan proizvod iz boxa imam od ranije - neotvoren, a jedan sam isprobala, tako da sam odlucila da preskocim.

      Избриши
  2. Solja je predivna! Nikako da uzmem Garnier micelarnu vodu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. :) I ja sam sad evo prvi put, na snizenju je bila, pa reko, 'ajde da uzmem. :)

      Избриши
  3. Jedino sam kupila Dove stik u Liliju na " blagom " :) popustu za 300 din ( inace je oko 400 ). A kupila sam svasta, i potrebno i nepotrebno :), izmedju ostalog Mixa micelarnu ( sa zelenim cepom ), Miss Sporty i Don Juan Matte ruzeve, Nivein Pure & Natural tonik, Niveine tupfere ( volim i Ebelinove ), itd, itd, zensko k`o zensko, volim da kupujem i to ti je :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas si lepe stvari kupila, Kristina. :)Ja nista od toga nisam isprobala, tako da, moracu. Niveine proizvode inace obozavam. :)Slazem se, i ja volim da kupujem, jos kad vidim da je nesto na snizenju... :)

      Избриши