петак, 24. април 2015.

Replay


***Kliknite da ucestvujete u mom Aprilskom darivanju! /Click to participate in my April Giveaway!***

-------------------------------
Zdravo svima!
Danas pritiskamo replay i vracamo se u proslost!
 Pravo u 1998. godinu, kada sam dobila ovu kasetu na poklon od sestre. :)

Hello everyone!
Today we press ''replay'' and go back to past!
Streight back to 1998, when I got this tape as a gift from my sister. :)


Malo je reci da sam bila odusevljena! Bilo je to vreme ''Titanika'' i ja sam naravno ovu kasetu Celine Dion zelela zbog pesme ''My Heart Will Go On''. Koliko sam samo dugo tu pesmu ''lovila'' na TV, ne bih li je snimila na jednu VHS kasetu koja je bila rezervisana za muziku. Nekako bih uvek propustila pocetak pesme i to me je jako nerviralo, ili dok ja ukljucim REC., pa dok video krene...joj, muke...Ali, slatke muke, sad kad se setim...
Elem, na toj kaseti je bilo jos divnih pesama, a jedna, koja mi je sad mozda i najdraza, je i ''Immortality''. 
Tu pesmu su specijalno za Celine Dion komponovali i sa njom otpevali Barry, Robin i Maurice Gibb, tri brata koji su cinili poznatu grupu ''Bee Gees''.

It's little to say that I was delighted! It was the time of ''Titanic'' and I wanted this tape, of course, because of ''My Heart Will Go On'' song. Just how long I ''hunted'' for this song on TV, to tape it on a VHS tape that was reserved only for music. I would somehow always miss the beginning of the song and that annoyed me awfully, or while I press REC., and while the VCR starts going...oh, what troubles...but, sweet troubles, it seems to me now...
Anyhow, that tape contained more than one beautiful songs and one, maybe the deerest one now, is ''Immortality''. That song was specially composed  for Celine Dion by Barry, Robin i Maurice Gibb,three brother who were known as the famous band ''Bee Gees''.

Video za ovu pesmu je takodje divan.
Dok se prisecamo nekih lepih, proslih vremena i radujemo se nekim novim, buducim, uzivajmo u ovoj prelepoj pesmi! :)

The video for this song is also wonderful.
While we remember some good old times and look forward to some new, future ones, let us enjoy in this beautiful song! :)



Zelim vam lep vikend!

I wish you a nice weekend!


Нема коментара:

Постави коментар