недеља, 27. децембар 2015.

Purity Box decembar + Unboxing video

Zdravo devojke, 
pre par dana stigao mi je decembarski Purity Box. :)

 


Evo sta se sve naslo u ovomesecnoj kutiji. :)


1. Novogodisnji ukras za jelku (lepo drveno srce)
2.Olovka BDW & PB
3. ''Uredjenji haos'' TO DO lista (takodje ce mi posluziti i za ''New Year's resolutions'' za 2016. )
4. Nikel tonik alpska ruza - 125 ml (nisam ga isprobala ranije, ali mi se pakovanje jako svidja,ima pumpicu za doziranje)
EtA: Isproban, odlican, odgovara mojoj kozi, ne iritira je.
5.Nikel balzam za usne sa ukusom vanile - 15 ml (obozavam vanilu)
EtA: Odlican, dovoljno gust da zastiti usne na hladnom vremenu, dugo se zadrzava na usnama.
6. Keims Pure Revival piling za telo, tester 30 ml (fantastican piling za telo, vise o njemu sam pisala u ovom postu)
7. Keims Pure Revival gel za umivanje lica, tester 15 ml (takodje cu isprobati po prvi put).
 Detaljnijih utisaka bice kasnije, naravno. :)

A evo i videa ako zelite da vidite unboxing. :)


Kako se vama svidja koncept Purity Box-a?
Da li redovno narucujete kutije?

Нема коментара:

Постави коментар